יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

אזהרה: נוצרים אוונגליים מציעים שבתון ליתומי הר-נוף

השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים (ICEJ), שמטרתה העיקרית היא לבשר לעולם שישו חוזר ולהפיץ את "הבשורה" הזאת מציון, יצאה בקמפיין מתוקשרהיטב לנחם ולתמוך במשפחות השכולות מהטבח בהר נוף.

"בסופ"ש הקרוב ה-ICEJ מממן 'שבתון' ל-24 הילדים שאיבדו את אבותיהם בפיגוע. הם יבלו בבתי הארחה בגליל ויזכו לתמיכה נפשית ממומחים בעזרה לנפגעי טרור. יוצעו להם גם הפעלות טיפוליות ושיעורים ב-Bible לפני שיחזרו למשפחתם בתחילת שבוע הבא."

ICEJה- מצהיר שהם "נחושים להוות מקור של נחמה והחלמה" למשפחות השכולות. כדאי לכולנו לדעת שה-ICEJ נחוש באותה מידה גם להפיץ את "בשורתו הטובה" של ישו ליהודים כאן בישראל.

למשל, בחודש שעבר הוזמנו 300 חיילי צה"ל, צנחנים שנלחמו במבצע צוק איתן, לעלות לבמה מול קהל נוצרי ב"אירוע  חג הסוכות" של השגרירות הנוצרית שהתקיים בבנייני האומה. חיילינו גם שמעו הרצאה מפי המיסיונר רוברט סטרנס בנוגע ליהדותו של ישו. דייוד פרסנס מה-ICEJ בישר להם שתפילות הכנסיות והקדושים הנוצריים עומדים לימינם ולעזרתם.

בנוסף, בל נשכח שה-ICEJ מקדם ותומך באופן פעיל בקהילה המיסיונרית המשיחית בישראל.

ברור למדי שפעילים יהודים בעלי כוונות טובות שמגייסים תרומות בעזרת ה-ICEJ צריכים לדעת שפעילויותיהם מעניקים רוח גבית לתנועת המיסיון כלפי יהודים בישראל.

ארבעת הנרצחים בבית הכנסת בהר נוף מתו על קידוש השם. אנחנו שואלים את הפעילים שמעודדים קשרים עם ה-ICEJ ודומיה: האם המטרה, גיוס כספים, מקדשת את האמצעים, הרשאה למיסיון? 

[הערה: הנ"ל הינו הצהרה משותפת של Jewish Israel ו-Jews for Judaism East.]

אין תגובות: