יום רביעי, 4 בפברואר 2015

"ידידינו" הנוצרים הציונים משתפים פעולה עם נוצרים משיחיים במטרה להפיץ את בשורתו של ישו בקרב יהודי מדינת ישראל



מזה שנים עוקב ארגון JewishIsrael אחר תופעה מדאיגה, קרי, השימוש שעושים ארגונים נוצרים ב"חופש הביטוי וחופש הדת" הנהוג במדינת ישראל על מנת לקדם את מטרותיהם. התופעה מגיעה לשיא חדש בתקופה האחרונה, כאשר מנהיגים נוצרים הנתפסים כידידים מובהקים של מדינת ישראל משתפים פעולה בריש גלי עם נוצרים משיחיים ויחדיו הם פועלים במרץ למסיין יהודים ברחבי המדינה.



בדו"ח שלפניכם התמקדנו במספר כנסים שמתוכננים להיערך בשנת 2015, חלקם בירושלים,  שבהם ייקחו חלק ארגונים אוונגליסטים ידועים ומנהיגיהם אשר הסירו את כל המסכות ומצהירים בגלוי על כוונתם לחבב את ישו עלינו הישראלים. הדו"ח מפורט ביותר ועולה ממנו בברור תמונת מצב מדאיגה מאד על שיתוף פעולה מסוכן בין ארגונים אוונגליסטים לבין מיסיונרים מובהקים, בחסות חוקי הדמוקרטיה הישראלית.  הדו"ח עדיין באנגלית, אך יתורגם לעברית בימים הקרובים. הקישור:

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אתם רואים צל הרים כהרים, תתמקדו באויב הערבי שבתוכנו ואל תחבלו בקשרינו החשובים עם תומכי ישראל ואוהביה הנוצרים. הרי כיום הרבה בנות נישבות לאיסלאם ומתאסלמות, זאת בעיה, התמקדו בה. אין לנו יותר מדי ידידים בעולם מכדי שנוכל להרשות לעצמנו גם להילחם בנוצרים אוהבי ישראל, שתמיכתם בארה"ב ובארצות אחרות היא כה חיונית למדינה. שנית, לא ידוע לי על יהודים שהתנצרו בישראל, חוץ מקומץ תימהונים כמו מרגל האטום מוטי וענונו, אבל הוא אדם שזקוק לאישפוז.

Jewish Israel אמר/ה...

אין לנו בעיה עם תומכי ישראל שתומכים בנו תמיכה מוסרית ופוליטית. אבל הם מעטים מאוד. רוב הארגונים ה"נוצרים הציונים" מממנים קהילות משיחיות ברחבי המדינה.

יש כ-20,000 יהודים אזרחי מדינת ישראל המאמינים בישו מפוזרים בכ-180 קהילות שלהם. ילדיהם משרתים בצבא. יש ביניהם עורכי דין ממולחים שפועלים לשינוי חוק השבות.

לצערי מה שאתה מכנה "צל הרים" הוא למעשה חבית אבק שריפה ובכייה לדורות.